måndag 2 januari 2012

vad snabbt denna dagen har gått! jez. hänger inte alls med. snart dags att börja röra mig hemåt.
ska förbi fagge tror jag och se hur lillebror mår. han blev misshandlad natten till igår (alltså nyårsnatten). så jävla förbannad på dom små jävla svinen som gör en sån sak. helt oprovocerat, förbannade jävla idioter. finner inga ord alltså.
har sovit lite oroligt o drömt konstigt... blev helt knäckt då morsan ringde o berättade. hon hann bara säga "david har blivit misshandlad..." så bröt jag ihop. det är nog ett av dom värsta telefonsamtalen någonsin. huvva. nu mår han ju ändå helt okej med tanke på omständigheterna, men var såklart mörbultad och har ont lite överallt. sprucken läpp, väjningsskador på händerna o huvudvärk (konstigt när man blir sparkad på när man ligger ner). alltså blir så jäkla arg på såna där små jävla idiotungar. jävla fittungar som morsan sa. får jag tag på dom så kommer jag jävlart aldrig sluta slå. ett som är säkert.

nåja. annars äre bra.

nu ska jag ta tag i det som ligger här o gror.

ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Usch, jag förstår precis hur du och din familj känner.. börjar tänka på misshandeln som pappa och Daniel råkade ut för. Vidrigt. Man känner bara hat mot idioterna.. Jag hoppas David mår bättre nu!