tisdag 3 januari 2012

78 personer var in på min blogg igår? vilka är ni? varför är ni så oregelbundna och framförallt: hur hittade ni hit? känner jag er?

kan man blockera personer? sätta lösenord på bloggen? det vore ganska skönt. jag vet att på blogg.se kan man göra det, men kan man göra det på blogspot? jag känner att det finns personer som är inne här som kanske inte bör vara det. för sitt eget bästa. hurru! släpp och gå vidare.

var glad när jag gick från jobbet igår, käkade middag (ostbågar) o gick sen till ringvägen. men kände redan på vägen dit att det skulle bli en jobbig kväll. det blev det. funderar alldeles för mycket för mitt eget bästa. det lugnade ner sig efter ett tag, tack o lov.
promenerade hem till mig, duschade o gick o la oss. pratade o myste. bästa stunden på dagen, precis som jag konstaterat förut.

idag är det ... tisdag. tisdag är det idag. snökaos gånger tusen. ska ta fys idag och bränna bort lite fläsk hade jag tänkt. var så jävla förbannad imorse. alltså det är inte okej detta. snöröjningen i bodens kommun. är med livet som insats jag tar mig till jobbet varenda dag. det finns en jättefin cykelbana, men plogar dom den? nein. jag får 50 cm som råkat "hända" (antagligen för att plogbilen genat i kurvan) om jag har tur! på sommaren snackar vi alltså om en kanonfin cykelbana, bred o fin. säker. jag känner mig livrädd, rätt som det är slinter jag o glider ut i vägen där bilarna kör i 190 o vägen är hal. alltså huvva!!
ja ja ja. tur att jag har en vadderad jacka. kanske hjälper lite om jag skulle bli påkörd.

ne nu ska jag jobba vidare.
men om ni vet hur man sätter lösenord på blogspot så är jag tacksam om ni kan hjälpa mig med detta!

ajöken möken

4 kommentarer:

S sa...

Haha på jobbet klickar jag nog in på din blogg säkert 20 gånger, den räknar ju sidvisningar, alltså antalet inklick, så kan kanske bara vara 20 personer, som är inne väldigt ofta ;)

S sa...

går ej att sätta lösenord tror jag! men du kan byta domän-namn. typ, alltså byt ut curie-milord mot något annat. :)

Sara sa...

Haha ja, och alltid förhoppningar om att någon ska ha uppdaterat! ;)

Patric sa...

Jag gör samma; Kollar säkert runt 10-20 gånger nästan varje dag på mina vänners bloggar. :) Det sitter i min dagsrutin haha. Vakna, kolla FB, Twitter, bloggar, nerladdningar och sen göra om allt några gånger om dagen(minus vakna förstås). :D