torsdag 12 januari 2012

usch jag är helt slut! var hemma kring 16 igår. såg att det var ledig i tvättstugan så jag hetsade ner med ett lass kläder. sen fick jag för mig att jag skulle rensa i sovrummet bland våra klädhögar. magnus har ockuperat fåtöljen o jag har slängt o staplat kläder över ett bord jag hade drällande där inne. har bara varit kaos. ingen överblick överhuvudtaget. så jag rensade bort där o möblerade om lite grann så jag fick ett eget bord där jag kan ha mina tidningar (som har varit staplade på golvet tidigare), lite ljus o böcker o sånt där. sen fick magnus nattduksbordet så han kan stapla sina snusdosor, sodokun o böcker där. helt strålande mysigt blev det. supermysigt. ett ställe där man vill vistas nu och inte bara får ångest i. skulle vilja få in en byrå eller liknande där så det blir lite mer strukturerat i dom fullproppade garderoberna också, men det får vi lösa senare..
ja, jag varvade alltså detta stökande med tvätt samt matlagning. var tvungen att ta en dusch för jag blev svettig (sen för att kunna hänga tvätt på linan i badrummet)... samtidigt som jag var orolig för magnus som var två o en halv timma sen samt inte gick att få tag på. hysterisk som jag är så fick jag ju panik o gick omkring o fick gråtattacker för jag var helt övertygad om att det hade hänt nåt. alltså det är ju helt sjukt. haha. var skönt när han kom hem sen iaf. usch, hatar att vara orolig.

så då käkade vi o sen låg vi o pratade i sängen, sen var det bara borsta tänderna o gå o lägga sig. så himla mysigt. ville inte somna för det var så mysigt i sovrummet och för att magnus var där såklart. vill bara ligga vaken o njuta av renbäddad säng, en älskling och en skön känsla i kroppen. lycklig tjej. löjligt.
så jävla glad och tacksam att jag har honom i mitt liv. varje dag. lyckligt lottad tjej. kan bara titta på honom o slås över hur jävla snygg han är o hur jävla glad jag är att han valt mig av alla tjejer. inte bara är han den snyggaste o underbaste jag vet, vi har alltid så jävla roligt tillsammans. vi kan ena sekunden prata allvar, om det som varit och det som komma skall och i nästa sekund kan vi brottas tills vi är alldeles svettiga båda två. jag överdriver inte när jag säger att han är det bästa i mitt liv just nu. förutom familjen såklart.
....sidospår. var tvungen.

ja, idag tänkte jag sitta till 16 o sen hem o göra krubb o sen ta oss till heden för att säga hej o goddag till zara o chrille. ska försöka övertala magnus om att vi ska promenera dit. kan ju inte ta alltför länge? annars får vi åka buss helt enkelt. inte mer än så.

ne, nu ska jag gå igenom helveteslistan som bara växer o växer. en bort, tre nya. men det är skoj. idag är mitt jobb roligt. älskar hur det flippar som ett mynt.

ajja, hörs!

ajöken möken

Inga kommentarer: