söndag 15 januari 2012

i brist på saker att skriva just idag så langar jag över en lista som jag hittade hos sara, tror inte jag har gjort den så många gånger förut?!

En person jag vill träffa just nu - Hm. Finns så många jag vill träffa. Känner att tiden (eller jag) aldrig är tillräcklig. Men den jag saknar just i detta nu är Magnus såklart. Alltid Magnus.

Innehållet i min väska
- Hmm.. vad har jag inte där i? Plånbok, pennor, öronproppar, servetter, tassels (god knows why), emergency-kit i form av tamponger, mitt mini-apotek; värktabletter, plåster, nässpray, lypsyl, tändare... allt möjligt.

Mina mål/drömmar/önskningar - Skaffa familj, hus, fin bil, resa med Magnus och vår fina familj som vi kommer få, jobba med något jag brinner för (vilket jag då också kommer komma på vad det är) och sen såklart att alla i min närhet får må bra.

En låt som får mig att gråta - Hela Coldplays platta X&Y får mig att gråta. Sen vissa låtar bara av olika anledningar.

Typ av killar jag faller för - Jag har fasiken ingen speciell typ. Innan jag träffade Magnus så var det väl den svinaktiga typen.

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
- Resa! Köpa ett hus.

En dålig vana jag önskar att jag inte hade - Mitt dåliga omdöme gällande pengar...

Vad jag har på mig idag - Randiga tights och Nirvana-tshirt.

Någonting jag oroar mig för - Vad oroar jag mig inte för? Jag oroar mig allt helt i onödan. Eller ja, för det allra mesta. Jag är väldigt orolig som person. Särskilt orolig om de jag älskar. Alltså att det ska hända dem något. På så vis är jag väldigt orolig. Annars gällande mig själv är jag alltid "det löser sig".

Någonting jag ångrar - Orkar inte ångra saker och ting.


Min favorit årstid och varför?
- Gillar alla årstider på sitt sätt men sommaren är såklart överlägset bäst.

En person jag vill byta liv med för en dag – och varför? Jag hade fan velat vara nån riktigt rik och bara BRÄNT PENGAR som satan under den dagen. Typ skänkt hela förmögenheten till Läkare utan gränser eller nåt. Sen vaknar personen upp dagen efter o är sig själv med ett tackkort "Tack för din gåva!" Hehe. Det vore awesome :D

Vad jag har ätit idag: En hamburgartallrik, keso, bacon, tonfisk och lite chips. Nyttig söndag :D

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln - Oftast är det nog bara "Jahapp"

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu - Ha fler timmar på dygnet så jag hinner göra allt jag vill.

Inga kommentarer: