onsdag 11 januari 2012

behh! snart har hela dagen gått. tänk så skönt!
sitter o varvar ner efter lunchen. försöker fixa lite energi att orka med eftermiddagen.

efter lunch var jag såklart jävligt röksugen, men fan heller. tog ett äpple istället och jajjamän att det hjälpte. kanontoppen. vill inte röka. nu får det fasiken vara bra.
magnus slutar också med mig så det är bra att vi är två om detta nu. denna KAMP. har inte rökt sen lördags natt och det är fasiken bra. inte så vanvettigt röksugen heller egentligen. mest efter maten o så där. annars går det helt okej. men det ska fasiken gå denna gången. nu vill jag att det ska vara färdigt med den där skiten. jag VET att jag har sagt det så många gånger föru, men alltså. det är väl bra att jag försöker om och om igen. eller vad säger ni? skam den som ger sig!

behh. sitter bara o längtar ut. jag vill promenera. ska nog ta en liten fys i eftermiddag på cirka 30 min. tog en 30-minutare igår när jag promenerade till fagge så då kan jag lika gärna ta en idag med. kan ju bara rapportera heltimmar gällande fysen;) hehe. problemet löst.

nae. nu ska jag kämpa vidare med detta.

ajöken möken

Inga kommentarer: