torsdag 26 januari 2012

sara förser mig med arbete när FM inte gör det! :D

Mina föräldrar skulle döda mig om jag: knarkade
Nyckeln till framgång är: att inte ta allt för allvarligt och våga drömma.
Är glaset halvtomt eller halvfullt: halvfullt numera!
Varför tittar människor på reality-program: drama drama drama
Vad är det sexigaste en man kan ha på sig: m90 med uppkavlade ärmar ;)
Vad vill du att dina barn ska heta: jag vet, men tänker inte säga.
Vad är den första dyra saken du ska köpa när du blivit rik: hus!
Snälla, köp mig: en bil kanske? slippa lägga pengar på det själv.
Min favoritbok: hmm... finns så många bra. men paulo coelho har bra böcker.
Jag gillar människor som är: humoristiska, lättsamma, stöttande, öppensinnade.
Jag har alltid velat: vara lite mer påläst.
Min livsfilosofi är: mañana, mañana. vare sig jag vill eller ej så är det nog så.
Förlåt för min: maniska sida som tenderar att ta överhanden många gånger.
Alla ska ha rätt att: bestämma själva vad dom vill göra med sitt liv.
Vilken är den största skillnaden mellan dig och dina föräldrar: hmm.. jag vet inte. åldern tror jag. annars är vi väldigt lika.
Jag tror på: mig själv allt som oftast
Jag börjar alltid gråta när: jag hör kents låt "det finns inga ord"
Jag vet att jag blivit vuxen när jag: betalar IF-fakturorna.
Vad är det sista du kommer säga innan du dör: "det var det hele"
Det borde bli kriminellt att: åh herregud, var ska jag börja?
Jag samlar på: tidningar. Ofrivilligt.<- jag med faktiskt. men också hudkrämer i olika dofter, färger o former..
Vad sa du till personen som du sist fylleringde: oj... så sjukt längesen jag var full. haha. men jag tror det kanske var typ anna eller patric eller nån.
Jag blir inte arg, jag blir: frustrerad
Om jag var tvungen att byta namn skulle det vara till: lino, mitt smeknamn som typ alla i min närvaro ändå kallar mig

Inga kommentarer: