torsdag 26 januari 2012

åh vad jag längtar tills imorgon. åka iväg och åka skidor hela helgen. fantastiskt skönt ska det bli!
funderar på att köpa vin, men är inte helt övertygad ännu. försöker bestämma mig hur jag ska göra. kanske nöjer mig med några öl. jag är ju lite av den här kalibern att åker man iväg på skidsemester så ska man åka skidor och inte dansa på borden under after ski. fast nåt glas vin kan man ju ändå ta säger min andra sida .... vill absolut inte vara bakis när jag ska åka,... åh decisions, decisions.
skönt i-landsproblem jag har ;)

annars då? jodå. veckan knallar på finnemang. haft träningsvärk sen träningspasset i måndags. huuu. nu börjar det dock ge med sig. tänkte ev träna idag, får se vad magnus säger.
har varit en jävla bitterfitta hela veckan. usch vad jag hatar mig själv när jag är så arg. men pms. vad kan jag göra? försöker att inte vara arg o vresig, men det är som att jag är utanför min egen kontroll o bara är en jävla bitterfitta. USCH. jag hatar mig själv när jag är så för den det drabbar är magnus. det är inte ens honom jag är arg på. det är pms:en som talar. han är ju ingen jävla toffel heller så han säger ifrån och vad händer med en pms-kvinna då? JO hon hugger tillbaka på ett helt oresonligt sätt. därmed är det ett litet tjaffs på dåliga grunder. blääääää.
nu känns det lite bättre ändå, är inte lika arg. måste försöka bli bättre på att lära mig hantera min ilska och min pms. usch. detta är inte bra.

nåja. nu ska jag fortsätta surfa. prio ligger nere nu till o med 17e februari... kommer in några anmodan men annars finns det inget att göra. SKOJ!

ajöken möken

Inga kommentarer: