onsdag 25 januari 2012

i brist på annat att säga så kör vi en lista, tack saharica!

Vad har du i din väska? Alldeles för mycket. Skräp mestadels.
Hur många uppkörningar gjorde du innan du tog körkort? Två stycken pga en kukuppkörningsman.
Tror du på nåt övernaturligt? Ja, det gör jag. Det finns saker som övergår människans förstånd.
Spara eller slösa? Slösa helt klart.... Måste bättra mig.
Har du investerat pengar? Ja det tycker jag. Möbler i lägenheten, slalomskidor, kläder osv.
Favorispelet? Mario och sällskapsspel ;D
Drömresan skulle vara: Hm... jag vet inte. USA är ju en klassiker. Vore häftigt att se "the other side". Allt känns så annorlunda, men ändå så lika.
Har rest till: Grekland, Turkiet... Norge o Finland. Hehe.
Är det något du är bra på? Ganska mycket faktiskt. Måla, stötta mina vänner, mitt jobb, ganska bra på att laga spagetti och köttfärssås... ja. Ganska mycket mer såklart.
Dusch eller badkar: Gärna båda....
Färg på ditt duschdraperi? Frostat tror jag det heter..
Serier du följer: Just nu ser vi på Playa del Sol. Innan dess Solsidan. Annars ser vi mest på film faktiskt.
Äger du nån leksak? Haha
Onani; skamligt eller njutningsfullt? Njutningsfullt men väldigt tråkigt.
Äger du en kamera? Ja
Vilken sort? Hmm.. En Sony, vet inte vad den heter. Silvrig och jättebra.
Högtid du gillar? Tiden innan julafton är mysig. Själva julafton är så krystad på nåt sätt, resten av högtiderna är bara höga förväntningar som resulterar i besvikelse för det allra mesta.
Har du drömt sanndrömmar någon gång? Jaa, ganska ofta faktiskt.
Vad anser du om kungahuset? Dom är lite småroliga, som en egen sitcom.
Lyssnar du på folks skvaller om andra? Haha ja, något motvilligt.
Skvallrar du ibland? Jaa, fast jag är egentligen ganska obrydd.
Har du varit på festivaler? Haha LK typ och Umeå Open.
Hur kör du bil? Förnuftigt men lite väl försiktig ibland.
Hur ofta byter du sängkläder? Oftast varannan vecka, jag försöker iaf.
Gillar du att betala räkningar? Ja, faktiskt. Då känns det tryggt. "Phew, jag har någonstans att bo ett tag till". Jag känner mig ansvarsfull!
David Bowie eller Beatles? Bowie!! Har lite svårt för Beatles.
Favoritämne i skolan? Historia, religion, Kulturhistoria, bild & formgivning.
Världens fulaste ord? Var. Alltså var i det där gula/gröna som man kan få vid sår. Huh. <- Åh fy fan, haha måste hålla med.
När rengjorde du din ugn senast? Riktigt grundligt har jag aldrig gjort det tror jag, men torkar alltid av den när den har använts. Oftast iaf.
Berätta om det värsta du varit med om: När mormor dog och när Petter dog. När Hannes har opererats.
Är du social? Jaa det tycker jag.
Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Mnjä. Det tror jag inte.
Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr, vad gör du då? Hahaha skrattar
Barnprogram du avskyr: Program för döva........
Om sex månader: Åh, då är det sommar. Då har jag semester hoppas jag!
Drömjobb: Något kulturellt, om jag får drömma iväg fullständigt så vore det riktigt skoj att jobba på museum.
Antal one-night-stands du har haft: Det håller jag för mig själv..
Beskriv dig själv med tre ord: Galen, lojal och snäll
Har du nån gång varit deprimerad: Jaa
Känner du någon som varit/är deprimerad: Jaa
Har du bra självförtroende? Oftast, men inte så bra självkänsla.
Vad har du för humor? Konstig, skrattar åt det mesta.
Favoritdagstidning: Aftonbladet
Favoritveckotidning: Hm, Klick kanske ;D
Gillar: Ledighet, slalom, vänner, familj, hundpromenader i skogen.
Ogillar: Dumma och elaka människor som inte tänker längre än näsan räcker.
Fobier? Alltför många
Känner du en mytoman? Känner o känner, jag känner till en.
När var du senast riktigt full? Hmm... måste ha varit Kriggets födelsedagsfest för några veckor sen.
Är du sexuellt frustrerad? Absolut inte ;)
Favoritsåpa alt. dokusåpa? BIG BROTHER.
Sexigaste kroppsdel: ARMAR. <- Agree!!
Om du vore en färg: Hmm.. svartmetallic tror jag.
Person du alltid kommer att vara kär i: Just nu är det Magnus jag är kär i, så säger honom givetvis.
Vem krossade ditt hjärta: En idiot
Politiker du älskar/gillar: Lars Ohly!

Inga kommentarer: