måndag 9 januari 2012

sådärja. så var underbara ledigheten redan över. fy så fruktansvärt.
var o bowlade i fredags, drack öl o white russian. förlorade såklart, men var inte långt ifrån ändå. somnade gjorde jag redan kring 11. trött tjej.
i lördags åkte jag till luleå med martin, som jag inte sett på så länge! shoppade som en tokfia och fick mig tre fina klänningar (för 299:-!!), underkläder, kuddar, gardiner, skor... jepp. haha. drabbades av någon form av shopping-damp.
sen var det fest! gick trögt att tagga till, men det löste sig efter ett tag. knallade över till Krigget där Jamak hade sin födelsedagsfest. träffade lite gamla klasskompisar (märkligt) och drog sedan mot lotus.... suck!! där var det blajj som vanligt. träffade lite bekanta o så där, sen ringde vi hallin rätt tidigt. skjuts dit & hem; inte helt fel ;) stannade till på rönkan, sen hem, käka, tvätta bort sminket o sen slockna. så jäkla skönt.
vaknade upp o var världens lyckligaste tjej, om än lite bakis. men väldigt väldigt lycklig.
sen låg vi på soffan hela dagen igår. utan undantag. gick inte ens ut o rökte (har slutat med det nu..). första gången vi gick ut var kring 20 när vi promenerade hem till mig. haha. skön dag.
såg film o sen var det natti. somnade inte förrän halv 1 så jag är rätt trött idag måste jag säga.

måndagsmöte hägrar o sen är det bara att kämpa på. idag kommer de flesta tillbaka från ledigheten så kan tänka mig att det rasslar till snart med saker att göra.

tråkigt inlägg och väldigt uppradat. men så får det bli.

ajöken möken

Inga kommentarer: