fredag 6 januari 2012


ja fy fan så var glada julen slut slut slut... nu har jag plockat bort julgrejerna. känns trist, men samtidigt skönt. har inte riktigt hunnit njuta så mycket som jag velat av julen, men nu känns det ju lite sent att börja dricka julmust o käka pepparkakor ;) så får nöja mig så här helt enkelt. magnus blir överlycklig. hehe.

Är helt slut. Tänkte på det när jag höll på o byta gardiner o hade mig, att hur fasiken klarar gamlingar av detta!? Jag får svindel när jag står på en stol (fråga mig inte hur jag klarade av att hoppa fallskärm!). Helt svettig innan allt var klart. Helt sjukt.

Nu är det iaf skönt att det är undanplockat. Känns renare o fräschare på nåt konstigt sätt? Men det är väl säkert för att jag har så ljust i v-rummet. Satte mörka gardiner i köket o det blev faktiskt fint. Får väl byta till dom ljusa sen till våren.

Ikväll blir det bowling med min älskling. Han har sovit i skogen i natt (knäppgök) så har inte träffats sen igår= saknar honom nu! Var tur att jag var o flamsade med Elin o Malin igår, annars hade jag nog saknat honom mer än jag gör. Haha svårt beroende. Men var super att träffa mina tjejer igen! Dom är trots allt som min familj och dom ska man vara rädd om. Dessvärre har jag inte gjort det på bästa sätt, men jag ska skärpa mig.

Nä nu ska jag göra middag.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Kom och städa bort julen hos mig också :P Jag ooorkar inte.