måndag 16 januari 2012

jag har alltså en ny bloggadress. tanken är att jag skall försöka få vara ifred från vissa oerhört jobbiga människor. läs: en oerhört pain in the ass-person som driver mig till vansinne.
jag kommer nog mest troligt att byta namn med jämna mellanrum för att inte riskera att denna person hittar mig. alternativt starta en ny blogg på blogg.se där jag kan ha lösenordsskyddat. det vore smidigt om man kunde ha det på blogspot också, men man får helt enkelt nöja sig med att byta namn. går inte att googla upp mitt namn eller min gamla bloggadress, trycker man på länkade sidor så kommer det upp ett felmeddelande! excellent.
det finns helt enkelt vissa personer som man inte vill skall läsa ens blogg. så enkelt är det.
trist att behöva begränsa sig på detta sätt, men jag mår inte bra av detta och då är det bästa att göra på det här sättet. så så är det med det.

har precis varit o lunchat med anna på oregano, sen i e.m blir det fys. skön måndag.

ajöken möken

Inga kommentarer: