tisdag 17 januari 2012

hej och hå! tisdagn den 17e januari idag. jag fyller 23 år! wreii.
eller egentligen är det väl ingenting speciellt så kanske. ska baka tårta idag. tror jag ska göra två stycken. men samtidigt är jag lite så där att det kanske känns tokigt att ha gjort två tårtor, sen så kommer det helt lötsligt inte någon överhuvudtaget.... "tror du att du har massa vänner va? HAHA" men å andra sidan äter magnus en del tårta så det kan ju kanske vara nödvändigt ändå. ;) haha sen kommer ju hela familjen förbi och dom är ju tårtmonster så kanske måste göra två stycken. det är nog bäst. jajaja.

fasiken vilken skön eftermiddag/kväll det var igår. promenerade en timma med anna och babblade på som aldrig förr. sen hem, planterade mig på soffan. gjorde middag, sen låg vi på soffan hela kvällen. så underbart. surfade o tittade på lite framtidsutsikter och det såg ljust ut! vi är båda superexcalterade. sen gick vi o la oss rätt tidigt. läste. myste. pratade.
vaknade av "grattis på födelsedagen älskling" *puss puss puss* hade inga problem att kliva upp när man vaknar av det!

nåja. ska flexa ut kl 14 idag så jag hinner städa o plocka lite innan alla kommer förbi. samt göra tårta såklart. middag. ja, det är mycket som skall hinnas med!

men först ska jag jobba några timmar.

ajöken möken!

Inga kommentarer: