fredag 27 januari 2012

ingen kan förstå hur skönt det var att känna igen sig själv igår. jag var inte arg o vresig. trött var jag och stressad. men inte arg o sur på inga grunder alls. magnus måste ha tyckt att det var superhärligt, haha.
lagade middag o låg sen på soffan o såg på solsidan. hur skönt som helst.

innan dess var jag på stan o handlade lite inför helgen, vin och mamma-trosor bland annat. haha. nae, inte mamma-trosor som sådana, men ett par stora, sköna hipsters som inte skär i i röven när man åker slalom. finns det nåt värre?! nae jag tror inte det,va!

gick o la oss rätt tidigt, låg o pratade så somnade rätt sent. var så jävla kul; vi hade somnat, så vaknar jag o går upp en sväng. går o lägger mig igen, så börjar magnus surra (i sömnen givetvis) så jag testar honom o svarar på det han säger. så fortsätter han prata. så börjar jag fnissa såklart, så hakar han på- I SÖMNEN. haha så jävla kul. åh.

nae fy fan så skönt, snart slutar jag! HIMMELSKT. då är det bara hemfärd som gäller- packa- sen dra!!
så jävla skoj.

blir vindrickande i helgen också så det blir ju toppen. ska verkligen bli grymt!

ajöken möken

Inga kommentarer: