måndag 30 januari 2012

åh fy fan vilken grym helg! helt insane!
lastade in skidor, mat o oss själva i bilar i fredags o blåste mot kåbban. slängde i princip in grejerna i stugan o snörde på oss pjäxor o spänstade mot skidbacken för att få lite härlig kvällsåkning! hur jävla härligt som helst!!
sen tillbaka till stugan, käka o sprätta första. satt uppe o surrade, så jävla härliga grabbar. alla blev kalas o sen gick vi o la oss. vaknade upp med den värsta av baksmällor som sen höll i sig ett bra tag.... käkade ordentlig frukost och kl 09:08 satt vi i sittliften på väg ut i backen. åkte hela dagen, chillade, garvade, fräste i offpisten o hade så jävla roligt.
när vi var tillräckligt möra i benen så gick vi på afterski o smällde i oss ett par kannor öl. sen middag på kårleone (japp! haha), sen fortsatte festen. jag gick dock o la mig rätt tidigt eftersom jag var hyffsat sliten fortf.
vaknar kring tolv av att det är ett jävla liv i stugan.... samtliga 7 grabbar var fulla som as och ramlar in... jag vaknar o har svårt att somna om.
lyckades till slut; efter mycket om och men...

ja, well, igår tog vi sovmorgon, städade ur stugan o åkte ett par åk o drog sedan hem mot boden efter en god lunchbuffé. var så sanslöst skönt att KOMMA HEM. vansinnigt skönt. tog en låååång dusch o åt sen mackor o såg film. så mys.
känns verkligen hur bra som helst just nu, så lycklig o glad tjej. helgen var verkligen helt suverän. det är verkligen jättefina grabbar det där. så flippade o sköna typer.

men nu är det åter till verkligheten o allt vad det innebär.
idag ska jag ÄNTLIGEN o klippa bort burret. slinga. göra det fint o fräscht.

ska även strukturera o städa hemma. finna kluriga lösningar o framförallt plats. det är ju faktiskt inte bara mitt hem nu!

ajöken möken

Inga kommentarer: