onsdag 4 januari 2012

igår är första gången sen jag började på upphandlingsenheten som jag tillät en incident på jobbet påverka min fritid. jag var arg, ledsen, knäckt och jobbigt labil. stackars magnus.
annars är jag väldigt bra på att lämna jobbet på jobbet och absolut inte haka upp mig på arbetsrelaterade problem. men igår var det alltså skvatt omöjligt.
idag känns det fortfarande surt och jag är väl inte 100% taggad på att arbeta. men det är bara att kämpa på, ingenting att haka upp sig på.
arbetar full dag idag, sen halvdag imorgon. sen ledig! himmelskt.
kommer bli tungt när alla hundveckor sätter igång på riktigt sen, inga halvdagar så långt ögat kan nå och ingen ledighet i sikte (förutom kanske en tors-fre här o där).
men det är fint för plånkan, eller ne, juste. nu behöver jag inte tänka på sånt eftersom jag inte längre är timanställd. ;) give me ledighet!

aeh, idag åker julen bort. magnus jublar. förstår inte hur han kan ogilla julgranar?! särskilt min som är så fin, må väl vara nån som har en ful gran, men jag som har en så fin en!? je ne comprends pas!

aeh, idag ska jag vara glad. surfittor får inte ta min energi!

ajöken möken

Inga kommentarer: