tisdag 3 januari 2012

åh fy fan åt helvetes jävla kukfitta vilken förbannade jävla skitdag alltså. fy fan.

jag vill bara hem. jag vill ha ett nytt jobb, känner inte direkt att jag får ut något av att vara här. helt fel bana känner jag just nu. säkert kan saker och ting ändras tills imorgon (det vet man aldrig så noga med mig) men just idag känner jag bara: arbetsförmedlingen; hjälp mig!
alla kan göra fel och det är ingenting med det, detta är bara ett jobb. men jag känner att allt som händer just nu inte motsvarar dom förväntningarna jag hade när jag började här. jag vet inte riktigt heller vad jag förväntade mig, men jag känner att nu är det nog. jag har varit här ett år och jag vill vidare. är det så konstigt egentligen?
ska försöka klura ut vad jag egentligen vill pyssla med. just nu är jag bara totalt jätteförvirrad.
det är väl samtidigt ganska naturligt vid min ålder att man kanske inte riktigt vet helt exakt 100% vad man vill pyssla med...

jag förstod att detta skulle bli en sån här dag, redan när jag slog upp ögonen imorse.

ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Vad är det som har hänt?