onsdag 11 januari 2012

fy attans vad trött jag är... promenerade till fagge igår direkt efter jobbet. käkade lite o åkte o hämtade magnus, sen drog vi till storheden o handlade. snabbt o smidigt gick det. vi är effektiviteten själva! helt sanslöst.
sen hem, magnus packade upp o jag åkte till fagge med bilen, fick skjuts hem, sen fortsätta packandet, organiserandet o stöket. klar kring 21... äta middag i form av mackor, prata om dagen, så är klockan efter 22. dusch. 2245. sängläge. 23. fan. jag som skulle lägga mig i tid. men så är det. ett jäkla projekt. men nu behöver vi inte småhandla iaf o det är VÄLDIGT skönt måste jag säga.
egentligen slippa tänka överhuvudtaget på vad vi ska äta eftersom vi har planerat mer eller mindre resten av veckan! PERFEKT!

idag är det onsdag och mamma fyller år. 28+. hon säger att hon stannat vid 28. så då får det vara så. :)
hinner dock inte förbi o fira eftersom vi idag har tvättid. gaaaahhh. enda lediga tiden på typ hela veckan. kändes väl sådär att det var just på mammas födelsedag. men ja ja. vi får fira till helgen helt enkelt. ta min i samma veva!

aeh, nu ska jag jobba vidare.

ajöken möken

Inga kommentarer: