måndag 12 december 2011

vilken dag... väldigt märklig. har jobbat på som fasiken, men ändå händer ingenting? har suttit i möte i två tim på förmiddagen, varit o lunchad med min finis. sen jobbat... fast jag undrar vad jag har gjort under eftermiddagen... ringt? japp. mailat? japp. knappat? japp. känns det lättare? nope. haha en sån där rolig dag med andra ord. fantastiskt.

just nu håller dom på att bona ute i korridoren så vi är inlåsta här på rummet fram till kl 16 med en snabb paus kl 15. sen är det direkt hemåt och ta en långis med maja som varit ensam hela dagen. vore rätt skönt egentligen om jag kunde komma hem innan dess, men det går nog dessvärre inte. men hon klarar sig. enda jag tänker är att hon går bananas på pepparkakorna som är på vardagsrumsbordet... bajskalas i sådantfall... :( skojj. nae, nu ska jag inte ta ut händelserna i förväg... antagligen ligger hon o sover.

äsch. jag är kissis. rackarns. måste vänta cirka 45-50 min. fan vilken fest!

ajöken möken

Inga kommentarer: