måndag 12 december 2011

måndag yet again. börjar nästan vänja mig.
fan vilken helg! helt underbar.
i fredags var jag o anna o käkade på pastabacken (eller vad den heter) sen TIMBUKTU. FY FAN vilket drag. helt stört. han körde alla sina bästa låtar, lite omgjorda med damn! som band. alltså det var sånt jävla drag. jag älskar verkligen den mannen. helt jävla sinnessjukt!! det kan vara en av de bästa konserterna jag varit på. inklusive bob dylan. alltså då är det bra. jag var helt och totalt jättelyrisk. anna tittade på mig flera gånger med stora ögon när jag skrålade med i nästan varenda låt. haha. till slut frågar hon: "skulle du byta ut honom mot magnus?" jag tittar på henne med ännu större ögon: "nehejdu!" "nej, det är klart" svarar hon "han är ju ganska kort!" hahaha.
nae det var en succé helt klart.
gick o la mig så fort jag kommit hem, så sjukt trött. vaknade kl 11 i panik eftersom vi skulle på dop. fräste iväg till ödemarken och vistades bland bebisar, toddlers, barn, ungdomar, vuxna, gamla... riktigt trevligt ändå. fast lite påfrestande eftersom allt var så nytt och många nya människor.
sen fräsa hem till civilisationen igen, äta, duscha, fixa, sminka och sen var det bara att köra.
riktigt rolig kväll! slutade rätt tidigt dock. så jävla less på äckel-lotus. vakter som inte bryr sig, folk som misshandlas och skyller på "han har precis kommit ut ur fängelset". då förlorar jag den lilla respekt (minimal) jag hade kvar. jävla skitställe. men var ska man annars gå ut i boden?? finns ju inte.
ja ja ja. var ändå skoj som sagt. hänga med älsklingsgrabben o vänner. succé!

bakisdag igår. vinkade hej då till hannes som åkte till lund. han fick alltså ett nintendo 3ds i tidig julklapp av mig. bortskämda ungen! :)) men tänkte att eftersom jag inte ska köpa till någon annan (nån smågrej kanske) så kan jag lika gärna lägga ner krut på den som de facto är intresserad av julklappar fortfarande. han blev hur som haver jätteglad (fattas bara annat!) så jag hoppas att vistelsen där nere blir lite skojigare!

så i veckan är jag alltså barnvakt åt maja. mys. jobbigt dock när hon vaknade klockan 5 imorse o började yla. haha. så fort man vänder på sig så är det kört. då vaknar hon o börjar bröla. ett "GÅ O LÄGG DIG IGEN!" brukar dock hjälpa. oftast. inte alltid, men oftast.

aeh. nu är det bara att jobba på! slog mig att det är jul nästa vecka. WHAA!! sjukt fort har det gått. hjälp.

ajöken möken

Inga kommentarer: