tisdag 13 december 2011

alltså, precis som alla andra så måste jag säga: vad i helvete är det som händer med vädret?! igår var det kallt (säkert neråt -20) och idag när vi kliver ut genom dörren så regnar det? kommer all den fina juliga snön försvinna nu? kommer det bli slask? kommer det frysa till igen så det blir skridskobana över hela stan? förstår som inte riktigt varför det ska hålla på fram o tillbaka. välj; antingen svinkallt eller plusgrader. inte varannandagsväder!! tack.

igår var det bara hetsa hem efter jobbet, möttes av min älskling och maja. lyckoruset där. gubbe o vovve. vilka svenssons. haha. nae, så vi tog en liten tur med henne, käkade middag o åkte sen ut till magnus kusin i alvik o födelsedagsfikade. hade dock dåligt samvete hela kvällen för majdo som var hemma själv igen. sen var jag lite ledsen och orolig för hannes. han ska ju opereras idag. pratade med mamma strax innan vi kom fram också och då blev min oro lite större. hannes skall idag alltså sätta in ett EKG via halsen som sen skall sitta fast i 24 h för att se hur hjärtat hoppar o far. det var också prat om en pacemaker, men vi får se vad läkarna säger.
usch. känns som att det kommer bli en jobbig dag idag. men det är bara att jobba på. försöka att tänka att det går bra. något annat finns ju inte. det måste gå bra.

nae. nu ska jag jobba vidare. försöka iaf.

ajöken möken

Inga kommentarer: