måndag 19 december 2011

måndag måndag måndag, underbara måndag. eller hur var det nu? jag vet inte det jag.
hade sjukt svårt att sova igår. hostade o hackade o hade mig. stackars magnus. dock verkade inte han ha några större problem med att sova så det var väl tur antar jag... jag somnade kring 0030. sen upp kring 4 o gå på toa, sen somna om några timmar. var en trött tjej imorse kan jag säga. var inte på jobbet förrän kvart i 8 ... sucks to be me idag kan jag ta o meddela.
nåja, blir att sitta till 16 o sen sitta lite längre imorgon. ska försöka vara på jobbet åtminstone strax efter 7. blir nog bra. hoppas jag.

idag ska jag knalla förbi dollar store o köpa en scart eller vafasen heter det... en sån där man kopplar från datorn till tv:n. kommer gå bra detta. pdf? nej, haha. men ... ja. en sån sladd iaf. har hört att dom har det där. att dom ska vara billiga också. hehe.
sen blir det nog soffläge hela himlarns kvällen. SÅ SKÖNT. ta reda på lite tvätt o sen bara dega rakt igenom. underbart.

imorgon blir det julfilm o svull med martin! woho. så längesen vi träffades! ska bli najselibajsbajs.
på onsdag bio och på torsdag kommer mama, papa & hannes hem! weeeiii!! :D:D
hoppas allt går bra idag. han bör nog ligga redo för operation vilken sekund som helst.. nervöööööst :S brr...
ja ja . dom ringer väl när det är klart gissar jag.

nu ska jag försöka döda lite tid här. mkt i listan= lite vi får göra. sucks.

ajöken möken

Inga kommentarer: