söndag 18 december 2011

var riktigt trevligt i fredags på after work med jobbet! Vi var o bowlade o sen till Luleå får middag! Var dock så jäkla trött efter en tung vecka (Hannes har oroat=sömnbrist=trött tjej) så åkte hem rätt tidigt med Maria, Milena o Jonas som oxå skulle till Boden. Slängde mig på soffan o sen kom Magnus förbi. Vi somnade innan klockan hade slagit 21... Vi hat båda varit lite halvrisiga till o från hela veckan till råga på allt så en skönt tidig kväll var på sin plats!
Igår degade vi bara, sen åt jag middag med Hanna på Far East. Mötte upp M sen fortsatte myset hos honom med film o gotta. Blev dock en tidig kväll även då. Kände mig pms:ig o trött så var lika bra att krypa till kojs. Låg dock o surrade o kittlades en stund så klockan var rätt mkt innan vi släckte.
Idag åkte Magnus till Antnäs så jag passade på att städa, plocka fram granen o tvätta. Har behövt städa hur länge som helst så det var verkligen inte en dag för sent!

Skönt att ha det rent o fint omkring mig med en doft av nytvättat! Himmelskt :)

Tittar just nu på Bridget Jones och inväntar min älskling som är på väg.

Imorgon är det måndag igen. Känns fasiken inte skoj. Men bara 4,5 dag denna vecka. Sen 4 dagars ledigt. Oh så skönt! :)

Jo juste! Imorgon opereras Hannes igen, håll tummarna! Nu hoppas jag att han verkligen blir piggare. *Håller tummarna*

Ajöken möken

Inga kommentarer: