tisdag 20 december 2011

Gör som Sara och summerar året som gått

Hur har året 2011 varit för dig? Upp-och-ner. Fick nytt jobb. Petter dog. Sen blev det bättre, sen under sommaren var det riktigt bra och sen träffade jag Magnus och sen dess har det bara varit så jävla bra.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hoppa fallskärm!!
Har du förlorat en vän i år? Ja. Min bästa vän. Petter.
Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga såna tror jag.
Har du blivit tagen av polisen i år? Nehejni.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm... en kollega. Men ett par som ska bli föräldrar nästa år :D Weii weii weii
Har du flyttat under året? Nej, tack och lov!!
Dog någon som stod dig nära? Ja, Petter.
Vilka länder besökte du? Finland och Grekland.
Har du träffat nya vänner? Ja men det har jag!
Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012? Mnjae. Alltså just nu känner jag mig så bortskämd och nöjd med allt vad jag har att jag inte vågar önska mig något mer.
Vad var din största framgång 2011? Hm. Utmanade mig själv många i gånger, gjorde sånt som jag aldrig trodde jag skulle våga. Stora som små grejer.
Största misstaget? Jag ångrar ingenting.
Har du kysst en främling? Haha ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej. Aldrig.
Bästa köpet? Förutom fallskärmshoppningen... min mobil kanske?
Vad spenderade du mest pengar på? Cigg, kläder, alkohol. Sund tjej.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor. Vänner, familj, släktingar, Magnus, jobbet...
Har du ljugit för en vän? Någon vit lögn kanske? Fast jag vet inte. Hoppas inte.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I det stora hela så var jag nog gladare ändå. Tänker tillbaka på 2011 med ett leende. Förutom Petter då.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Jajjebus!
Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar... men det är nog det enda. Har alltid gjort det som känts bra för stunden.
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre hysterisk... haha.
Blev du kär i år? Jaaaaa! :)
Hur många one night stands? Säger jag inte ;)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jaaa
Favoritprogram på TV? Big brother <- Ahhh!! BB... Miss it.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar inte,... eller jo. Men ja. Nej.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jaa
Största musikaliska upptäckten? Ågud så svårt. Ingen aning.
Har du varit i slagsmål? Nehej då.
Har du varit ute en hel natt? Jaaa
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vågar inte önska något mer. Men som sagt, att Petter levde hade ju givetvis varit det absolut bästa.
Har någon i din släkt avlidit? Neeii *pepparpeppar*
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Slapp.
Vem saknade du? Petter, alltid Petter.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Mnja, kan jag inte påstå.
En värdefull läxa du lärt dig i år? Alla intentioner är inte goda intentioner.
Någonting du aldrig kommer glömma? Kvällen jag träffade Magnus. När jag var så jävla spyless på alla jävla svin och bara skulle ha skojj med mina vänner. Sen står han där helt plötsligt. Sen var det kört. Haha.
Citera en sångtext som summerar ditt år: Oj, jag har nog ingen som summerar så där direkt klockrent tror jag...

1 kommentar:

Patric sa...

Haha, vadå inte fått tillbaka kontakten med en gammal vän? :P Jaaag??