onsdag 14 december 2011

gutten morgen... det är en förkyld, snorig o täppt i näsan-tjej som sitter här framför skärmen idag. det låter dock värre än vad det de facto är. vaknade av att jag var så täppt i näsan att det var sjukt... ändå rann snoret, haha. spännande va? nej men det var inte så jäkla mysigt ändå. riktigt omysigt.
är inte så där hängig som jag brukar vara, bara snorig o täppt *PEPPAR PEPPAR* vill inte bli det nu, så får kurera mig ordentligt. frågan e bara hur jag ska orka med motörhead imorgon. just wondering. SÅ pigg är jag egentligen inte. magnus är också hängig. men det blir nog bra. vi får vara höga på ipren helt enkelt.
aeh men det ska bli skojj ändå! :)

kan för övrigt informera er som inte gått ut genom dörren ännu- skippa det. det regnar ute och är som en isbana blandat med slask överallt. trist att den fina vita snön som äntligen kommit håller på att försvinna i ett enda slask!? BLÄ.

ne, nu ska jag jobba på här.

ajöken möken

Inga kommentarer: