onsdag 21 december 2011

dan före dan före dan före dopparedan! (tror jag, försökte räkna, men kanske blev fel)
jag hoppas bara att hannes kommer hem som planerat imorgon. det är allt jag vill.
nåja, allt vi kan göra är att hålla tummarna.

ikväll ska vi på bio, jag och älsklingen! så mysigt. vi ska se den amerikanska versionen av män som hatar kvinnor, girl with the dragon tattoo. ska bli riktigt kul! har sett framemot att se den faktiskt. har hört att den ska vara sjukt bra så det ser jag verkligen framemot! sen att få göra något skoj utan att bara jobba, komma hem, middag, se film, sova... iofs har vi gjort ganska mkt kul på senaste tiden med fester o konserter men ändå! ;)

aeh, nu har jag totalt hjärnstopp om vad jag ska skriva. återkommer väl om jag tycker att jag har något intressant att berätta.

ajöken möken

Inga kommentarer: