torsdag 1 december 2011

alltså min hjärna är fasiken inte vad den brukar vara. jösses amalia.
vilken dag det var igår. för varje problem man löste så uppkom tre nya. det enda som hände med arbetslistan var att vi hade grävt lite info och gjort lite efterforskningar och förarbete. vi kom ingen vart kändes det som. ny info, nya rutiner, nya problem... kändes som att hjärnan var fylld till bredden med information av varierad karaktär. var heeeelt slut alltså.
efter jobbet följde jag med en kollega till en bilverkstad o hämtade hennes bil. fick köra lite nissan ;D hur kul som helst! pigga o extremt roliga bilar att köra! sen hem o duscha, sen gick jag till ringis.
åt middag, såg film, drack kaffe o surrade. så skönt att bara ta det lugnt.
somnade dock rätt sent. jag o magnus låg o pratade till typ halv ett. stört. sen vaknade jag kring 4 o hade svårt att somna om. sen upp kring 7... fan vilken fest! jag är så trött just nu att jag inte har vett nog att vara trött.
ikväll blir det en tidig kväll kan jag säga. fan så skönt.
magnus ska iväg på santa barbara-middag på jobbet så det blir inte highlife till tolv på natten heller... lite trist samtidigt. hatar att sova själv.

i eftermiddag tänkte jag o anna åka o simma, får se om jag orkar eller om jag sjunker som en sten. känns som att det finns en överhängande risk för drunkningstillbud idag. ja ja ja. blir nog bra. får väl bubbla bubbelpool om inte annat.

aeh, nu ska jag trycka hjärnan full med problem.

ajöken möken

Inga kommentarer: