onsdag 30 november 2011

REGN? vad är det som händer? jag vill inte ha regn!! kan det inte komma lite snö? bara 5-10 cm så det blir lite vitt på marken.... ?!
var o lunchade med anna idag och fasiken vad det regnade. det är ju inte ens kul. bläh!!!

aeh, fasiken vad trött jag är! imorse var det olidligt. skulle ju upp o äta frukost med min älskling. en mysig frukostdejt. men icke sa nicke. tog mig baskemig inte upp. när jag väl tog mig upp så satt jag som en zombie vid köksbordet och ville mest av allt bara gå o sova... han åt färdigt o sen gick vi o la oss igen. livsfarligt men ack så mysigt!
måttligt irriterande att jag faktiskt var pigg igårkväll för en gångs skull. hade kunnat ligga på soffan o titta lite på tv o mysa. men då var såklart magnus astrött o ville gå o sova. haha. aldrig synkade. men ja ja. jag somnade utan problem ändå så det var ju nemas. ;)

idag har det varit full huggning här på jobbet. skall fortsätta snart o försöka bråka med prio. har fått nya direktiv och det är inte enkelt ska jag säga. men det är lite roligare faktiskt. kräver lite tankeverksamhet och det är ju alltid roligt att slippa känna sig som en robot som bara knappar iväg allt helt utan vidare.

aeh. nu är det bara att kämpa på. ingen rast, ingen ro.

ajöken möken

Inga kommentarer: