fredag 2 december 2011

1. Hur gammal är du om fem år? 27.... huuua!
2. Vem var den sista du träffade? Carina & Cattis.
3. Hur lång är du? 164 står det på passet, men jag tror nog mer på 162-163 kanske. Centimeter såklart.
4. Vilken var den senaste film du sett? Oj... minns inte vad den hette. Men nån dålig film på 6an i förrgår.
5. Vem ringde du senast? Jag ringde nog.. mamma igår kväll.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Osäker när jag slutar, men kring 15 ska jag försöka gå iaf. Så hör väl av mig. Puss" till Magnus
7. Var är dagens planer? Jobba, middag med M och sen... ptja. Vet ej. Dega.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, gillar inte telefoner egentligen.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blauh,
12. När vaknade du idag? Kring 6, sen somnade jag om till kvart i 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Mnja, inte hittat så.
14. Vilken är din favoritplats? Hmmm... många favvoplatser. Beror på sällskap och tillfälle.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Med hus, familj, hund och ett jobb jag trivs med.
17. Vad skrämde dig som barn? Clowner
18. Vem fick dig att skratta senast? Maria när vi var ut o rökte.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, det tycker jag väl inte. Men dessvärre äger jag ingen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Troller eller a natura.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra st.
23. Hur många landskap har du bott i? Norrbotten
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hahaha ja..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jo rätt så.
27. Vilken är din favoritglass? Polka!!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa resa resa!!
29. Tycker du om Kinamat? Mnjaoo, det gör jag väl. Inte favoriten.
30. Tycker du om kaffe? Japp!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? På sängen; vänster hos mig o höger hos Magnus. Men ligger lutad på höger sida allt som oftast.
33. Kan du spela poker? Nae. Fattar inte.
34. Tycker du om att mysa? Jajje!
35. Är du en beroendemänniska? Det skulle man kunna säga ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne!
37. Vill du ha barn? JA!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, fraser på franska. Nån skoltyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nein.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, helt klart!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, cigg, vin... kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nae, några få kanske som jag har fått. Annars e det mest billigt bling bling. Kvantitet ;)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hm... en bulle.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Omger mig av massor av roliga människor!
46. Välj ett ärr på din kropp? Vadå välj ett ärr? Haha. Har ett på knät?
47. Vad har du för ringsignal? Soundtracket från Boondock Saints.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jo hos morsan o farsan.
49. Flirtar du mycket? Ja, med Magnus ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kommer inte ihåg.
51. Kan du byta olja på bilen? Mnja om jag försöker kanske. Fast har ingen bil. Men på nån bil borde jag väl kunna ordna det.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nae, men en p-bot. Haha.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm... minns inte.
54. Läser du dagstidningen? Jo oftast.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja.
56. Dansar du i bilen? Sittdans kanske.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte... jo, på Santorini.

Inga kommentarer: