måndag 28 november 2011

vilken jäkla halsbränna... phew!! har ätit alldeles för många mandariner idag. vet inte om det beror på det eller om det är något annat som spökar men just nu har jag baskemig magsyra upp till halsmandlarna känns det som. så där riktigt oskönt.
tog ett sånt därnt "neutralisera magsyrorna"-tuggummi så förhoppningsvis ger det sig snart...

tänkte alldeles strax ta en timma fys och bege mig ut på en promenad. känner mig alldeles uppsvälld och inte särskilt sexy så det vore skönt att röra på fläsket lite. kännss om att jag suttit still typ hela helgen (fast det kanske jag inte har egentligen) så vore på sin plats med en promenad.

ladda för tvätt ikväll, fan vilken fest... men är onekligen i stort behov av det så det är bara att köra på. skönt att få det bortgjort om inte annat.

nae, nu ska jag runda av här.

ajöken möken

Inga kommentarer: