tisdag 29 november 2011

phew, vad jag är less på att vara deppig, trött, ledsen, irriterad, bla bla bla. igår var jag en jäkla såskopp utan dess like. jag var helt apatisk. stackars min finis som fick dras med mig och mitt trista humör. jag var inte arg, ledsen eller nånting sånt. jag var bara helt apatisk. blä!!! tur att han är tålmodig.
fick iaf en supergod middag bestående av lax o potatis med en supersås till! mumma :D vilket kap jag gjort som lyckas få laxen god o saftig o inte torr o tråkig som den alltid blir när jag gör lax... haha.
fick undan tvätten också (perfekt!).
när allt var klart (var en sväng till ringis) så landade vi på soffan framför "hjälp!" älskar den serien. helt sjukt. örjan lax är ju helt underbar. hahaha. jävla psykfall (som jag känner igen mig i ....)
sen var det mys o natti. sovit som en sten. vaknade dock av att det var sjuuuuukt kallt i sovrummet. måste vara minst 10 minusgrader ute idag. hade inte dragit igång elementet så kan väl ha med det att göra kanske.. fast det är ju rätt mys att få krypa ner under täcket o lite närmare elementet magnus.

aeh idag är det möte som gäller på förmiddagen och sen jobb jobb jobb. blir nog att sitta lite längre idag.
sen hem o diska undan. blä. känns inte som att jag gör annat än att städa, diska, tvätta... städa, diska, tvätta.... blä!!

nåväl.

ajöken möken

Inga kommentarer: