måndag 28 november 2011

fan vilken dag! jag är helt slut. varför är jag så trött? hela tiden. förstår ingenting. jag gör fasiken ingenting annat än sover känns det som. jag tror inte jag sover för mycket, eftersom jag allt som oftast får ihop 6-8 timmars sömn varje natt. det är nog ganska normalt.
så kvällstrött att det inte ens är roligt. trött på jobbet. trött hemma. trött borta. alltid trött.
hade jag inte haft "min vecka" nu så hade jag varit övertygad om att jag vore på tjocken alltså. så trött som jag är hela tiden.

måste börja knapra kosttillskott snarast om jag överhuvudtaget skall orka med den här jäkla vintern. hatar att vara trött. det värsta jag vet. jag vill kunna sitta uppe på kvällen o se film. men jag orkar inte. kl 21 börjar ögonlocken kännas tunga och kring 22 är det skvatt omöjligt att hålla mig vaken så då är det bara att kasta in handduken. det är ju svintråkigt!! bläh!!

ja ja.
nu tänkte jag ta mina sista krafter och promenera till korren o köpa mig någon lunch. är så sjukt hungrig och har såklart ingen matlåda med mig. som vanligt... så då får det bli så.

ajöken möken

Inga kommentarer: