tisdag 29 november 2011

brrr.... jag fryser och är hungrig! har haft möte nästan hela morgonen och ska jag vara helt ärlig så känns det faktiskt riktigt roligt och spännande. åtminstone under 2012. sen får vi se. men vi har en god stämning i största allmänhet på kontoret just nu så det känns faktiskt bra.

sitter bara o tänker på den goda lunchen jag har med mig idag. rester från gårdagens middag. mmmmh!!! så sjukt gott!

funderar på att ta en fyspromenad i sb med lunchen, men vi får se hur jag gör med den saken. ska försöka få med mig anna på badhuset imorgon och simma. så kan vara bra att ha fys tills dess. sen vore det också bra om jag arbetade ihop mitt minus på flexen.. blä vad jag hatar det. haha. men det går nog bra. om jag bara skulle ta mig i tid någon jäkla dag!?
en halvtimma här, en halvtimma där räcker ju långt.

aeh nu ska jag njuta av att dom spelar where the dead ships dwell på radion :D in flames spelar i piteå i... april har jag för mig. sjukt sugen! ska försöka få med mig någon. lät som att m var lite sugen så det kan nog bli succé!
men först ska jag ladda för nordic rage i helgen, timbuktu nästa helg och sen motörhead! bara skojiga saker på gång ;D woho!! tagga.

ajöken möken

Inga kommentarer: