onsdag 2 november 2011

nu är det inte så fasligt många timmar kvar tills jag får ta mitt pick och pack och dra mot fagge där jag ska avnjuta "önskemiddag" och tårta. vi har som tradition.. eller ptja, mer än så.. nästan tvång... att den som fyller år får önska middag. så idag är det alltså davids dag och david önskar middag. kan vara vad som helst. men känner jag min bror rätt så blir det pannkakstårta till efterrätt iaf. möjligtvis att det blir det till middag itll och med. man vet aldrig med honom. i vilket fall så skall det bli härligt att få komma hem en sväng.
har haft en så jävla tung och tråkig vecka att det kan vara skönt att komma hem o gapa o skrika lite med familjen ;)
längtar bara tills imorgon. få komma iväg från boden. iväg från allt som känns destruktivt och skit. förstår inte varför hösten måste komma? jag blir så jäkla deprimerad och dum i huvudet. på riktigt alltså. måste hitta mina lyckopiller (FEMALBALANS och inget annat) för att undvika en alltför stor katastrof, även om det känns som att den där beryktade katastrofen hela tiden vickar på gränsen...
men det är bara att bryta ihop, bete sig som en idiot och sen köra vidare med livet. folk får helt enkelt leva med att jag är helt jävla labilt dum i huvudet just nu. även fast jag inte borde.

avslutar med en passande text från tom waits låt november:

November has tied me
To an old dead tree
Get word to April
To rescue me
November's cold chain

ajöken möken

Inga kommentarer: