onsdag 2 november 2011

Har hängt på Fagge efter jobbet. Så jäkla skönt. Käkat god middag och avrundat med tårta. Förvånande nog var det vanlig gräddtårta och inte pannkakstårta!? Chocken där. Annars är ju pannkakstårta Davids grej lite grann? Ja ja, det var ju gott det med. Lite ont i magen bara. Sjukligt mätt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå o lägga mig. Så sjukt trött. Längtar bara tills imorgon. Få träffa min fina fina fina sötnos en snabbis. Sen åker han upp o jag ner. Sen dröjer det tills på söndag innan vi får kramas på riktigt igen! Sen ska jag fan kedja fast honom. In a non kinky way of course... eller? Hehehe. Närå. Vill bara vara med honom sen, få ligga i hans famn o bara... må bra. För då gör jag det. Då blåser allt helvete iväg. Bara jag får vara med honom.
Åh, vad jag längtar!!

Ne.
Dags för dusch, sen krypa till kojs.
Fan måste ha slagit sömnrekord i veckan... gått o lagt mig supertidigt varje kväll, haha. Men då går tiden fort. Så det är bra. Sova bort alla baciller.

Ajöken möken

Avrundar med Tiger Army's underbara Cupid's Victim. För så är det ju, eller hur? Jajje.

Without a warning it comes flying-
And when it strikes my world changes,
all reason left behind
Without a warning it comes flying-
and its too late to resist it for my fate is sealed
And I know... My heart's no longer mine

Just like an arrow through my heart
A feeling so strong
A scarlet fever burns my soul
From this moment on

Can't shake this fever from my mind
It burns away all that has passed
And draws me to his side
"A direct hit" the cupid smiles...
Wounded, I fall into delirium
And I know... my heart's no longer mine

Inga kommentarer: