onsdag 2 november 2011

Ah vilken mysig kväll det blev igår! Tänk vad man kan påverka mycket helt och fullt av sig själv (och goda vänner såklart!).
Jag hade kunnat tjura ihop fullständigt (för världens skitsak om man nu ska vara sån också) men det gjorde jag inte. Jag ryckte upp mig. Sminkade mig och klädde upp mig, därmed kände mig bättre redan där!
På med kappan, finsjalen, klackarna och ut i natten. Eller ptja, kvällen.
Brassade till Luleå och käkade på Allstars. Sååå gott. Dock kan jag tycka att oxfilén var lite överkryddad. Konstaterade att fläsk o annat "skräpkött" kan man gott marinera och krydda sönder lite grann medan oxfilé o entrecôte och lite finare kött sköter sig så bra själv. Liiite salt o liiite peppar. Det är så gott som det är. Annars var det supergott! Dyrt, lyxigt, totalt onödigt och jävligt gott.
Precis som det ska vara.

Idag är det onsdag... det betyder att det är torsdag imorgon, wei wei wei! Längtar som en toooook att få komma iväg!!
Sen Bob Dylan på fredag. Jag dör! Längtar. Får inte glömma biljetterna... det vore ju olyckligt... :/

Idag fyller Dadde år, hipp hurra!! :D

Ajöken möken

Inga kommentarer: