tisdag 1 november 2011

the longer the waiting, the sweeter the kiss

har haft en så jäkla övermänskligt jobbig dag på så många sätt o vis. där strax innan jag gick hem var jag så bitter att jag inte riktigt visste vars jag skulle ta vägen. anna försökte pigga upp mig, men jag bara bittrade ihop fullständigt.
sen blev jag less på mig själv och mitt jävla bitterfittebeteende. så jag sa till anna "nä. nu jävlar snoffsar vi till oss och åker till luleå och äter en onödigt jävla dyr middag!!" så var det bestämt.
sminkade upp mig och tog till o med läppstift så nu JÄVLAR är det dags.
vi tänkte åka till allstar i luleå. köpa oxfilé och bara UNNA oss en härlig middag ute. en vanlig tisdag liksom. kan behöva lyx ibland. så är det bara.

hade vi inte åkt iväg så hade jag gått o lagt mig klockan fem idag igen... SÅ KAN VI INTE HA DET.

ajöken möken

Inga kommentarer: