tisdag 1 november 2011

behh...
gick o la mig kring 17 igår. efter en kopp te och en skön dusch. låg o läste. sen kom febern. var helt färdig. gjorde ont i huden.... somnade, vaknade, somnade, vaknade... hade feberyrsel.... så jäkla jobbigt.
sov tills anna ringde kring 6 imorse. då mådde jag bättre. men nu känner jag hur det börjar bli sämre igen. så det blir hem o sova direkt efter jobbet idag också.
det som är bra är ju att det snart är torsdag. bara sova bort allt jävla elände i kroppen.

vill verkligen vara pigg tills på torsdag så det är bara vila som gäller fram tills dess. inga avancerade grejer alls överhuvudtaget. bara sova sova sova.

saknar min finis. så jääkla mycket. men nu är det fan inte länge kvar. åh jag dör snart! ska bli så underbart att få krama om honom igen.

nu ska jag fortsätta med surdegarna... allt är cirkus nu.

ajöken möken

Inga kommentarer: