torsdag 24 november 2011

jäsikens! det är redan torsdag idag!!! wehoooo vilken fest :D underbart. fantastiskt. skönt!

igår åkte jag o anna o simmade efter jobbet. bubblade o simmade några längder, försökte slå rekord i röda röret. vi smorde arslerna med vaselin i hopp om att det skulle gå fort. men där gick vi bet. tyckte det gick långsammare?! hur nu det är möjligt vet ju ingen, men det kändes som så. röret har verkligen jangserat. jag minns när man var liten så åkte man på typ 10 sek. nu var vi fan uppe o nosade på 15-16. sjukt!? enligt fysiska lagar så borde det också gå fortare om man väger mer. men det kanske inte gäller röda röret? vad vet jag...
nae, nästa gång ska vi testa babyolja o funkar inte det så blir det lubricants. dvs gliiiiidmedel. i högst vetenskapligt syfte såklart....

sen åkte vi på max o käkade, handlade på kvantum o sen hemåt. plockade undan lite kartonger o sånt därnt från mitt nintendo som jag var för upptagen (med att spela) att plocka undan tidigare...
spelade lite nintendo o sen kom min älskling förbi. min finis. så jag tycker om den grabben. mer o mer för varje dag. sjukt mysig känsla. så jävla längesen jag hade den här känslan. om någonsin. har ju alltid varit nåt jävla strul. nu är det inte det. det är bara bra. underbart. mysigt. bäst. har så jävla roligt med den där grabben. helt sjukt. men mamma säger att det viktigaste är att man har roligt tillsammans, sen löser sig allt annat. som bekant har min mamma alltid rätt så jag lyssnar på henne. ;)

nog om det.
vi skulle se film också, hade längtat hela dagen. vi väljer ut en av dom bästa filmerna jag vet "almost famous" och jag känner redan vid förtexterna att ögonlocken känns tunga... 20 min in i filmen somnar jag.... sen sover jag igenom heeeela filmen. vaknar av att M börjar lyfta mig från soffan medan jag hör hur slutmusiken spelar. haha. lyckat lino. så han lyfter in mig i sovrummet o bäddar ner mig. gulle. det var den filmkvällen det. haha.

var så trött imorse att jag inte visste vars jag skulle ta vägen. M tände taklampan (SOM HAN FAKTISKT FIXAT NU!! woho) men jag låg kvar... utan en tanke på att kliva upp. så sjuuuukt sliten.
men sen när jag väl tog mig upp så var jag ändå relativt pigg. men fan att jag ska vara så jäkla seg. var inte på jobbet förrän halv 8 idag så jag kommer få sitta till halv 5 eftersom jag ska ut o käka med linda o sussie på lunchen... behh.
men det kan det ju vara värt. sjukt längesen jag träffade linda!!! ska bli astrevligt.

aeh, nu ska jag börja jobba lite grann så dagen går framåt och inte bakåt.

ajöken möken

Inga kommentarer: