torsdag 24 november 2011

åh snart dags för hemgång! så underbart.
var som sagt o lunchade på thai med anna, sussie o linda. som alltid efter en omgång thai så är magen i uppror. allt friterat är inte så jäkla party. men det är det värt. oftast. just nu börjar jag dock tvivla och ställer in mig på en kväll med halsbränna. igår hade jag halsbrännan from hell med tanke på att jag o anna åt på max efter simningen (=friterat där också). ja ja ibland får man helt enkelt offra sig..

strax dags för hemgång. tänkte ta en ordentlig promenad, försöka bränna bort lite av thaimaten och sen ska jag sätta igång med storstädning av läggan. rensa kläder osv. sen åker nog julgardiner o lite stjärnor o sånt därnt fram! nu vill jag inte vänta längre! hinner inte i helgen så det är lika bra att få det gjort ikväll. kan vara skönt att få det ordentligt rent också.
M skulle iväg på middag så då passar det perfekt, slippa bli distraherad av ett heto när jag ska skrubba toaletten liksom ;) haha.

njae. nu ska jag jobba vidare. har gått lite segt idag. inte fått så vanvettigt mycket gjort faktiskt.

ajöken möken

Inga kommentarer: