onsdag 23 november 2011

inte fasiken tog jag fram någon jul igår inte. nehej då. jag hämtade mitt nintendo och låg hemma på soffan och nördade hela kvällen. ända tills älsklingsgrabben kom förbi. haha. helt stört. det är helt otroligt roligt!!! fick dock lite ont i ögonen då jag glömde mina glasögon hemma. men det var verkligen kickass roligt!! som en dator. går ju fasiken att koppla upp internet på den!? .... den har en kamera!!?? stört.

aeh, sen var det bara dusch och knalla till ringis. såg på karatefylla. haha så jävla flippat program.
sen var det tandborstning och sängläge. bästa tiden på dagen. få krypa ner bredvid killen jag gillar mest av allt o bara snooooooza ner mig. då finns det ingenting som skulle kunna rubba min lycka! ingen-ting! sen att herr ira senilis ligger o löser sudoku(end of romance så att säga) gör det hela lite komiskt ;)

aeh, nu ska jag o simma med anna sen blir det mys med min älskling.

ajöken möken

Inga kommentarer: