fredag 25 november 2011

it's friday i'm in love!

titta så mysigt jag fick till det igår! jag städade heeela eftermiddagen/kvällen. skurade o fejjade. så skönt med en ren lägenhet! var osedvanligt svinigt kändes det som även om det inte är alltför längesen jag dammsög. dock är det väl alltid så- saker som är tråkiga känns som att man gör alltför ofta och saker som är superskojjiga kan man inte göra nog ofta. eller hur?
lyssnade på bob dylan hela kvällen (älskar den mannen) och pysslade o påtade på. bytte gardiner o hängde upp stjärnor etc. tog fram ljuslyktor o hängde en ljusslinga på balkongen. inte populär hos M. "allt var jättefint, men jag har svårt för ljusslingor.... " typiskt då. första gången jag slingrar den där runt balkongräcket. förra året hade jag den inomhus, men tyckte det skulle vara mysigt med en slinga där... äsch. den får vara kvar. jag tyckte det var fint. kompromissa får vi göra vid ett annat tillfälle. ;) haha.

var heeeelt slut igår när allt var klart. hade så sjukt ont i ryggen. hoppade in i duschen och sen läste jag lite historik här i bloggen. riktigt roligt tycker jag. att gå tillbaka och se hur det var vid den här tiden förra året. då mådde jag bra. var lycklig och kände mig ändå tillfreds med det mesta. utan att ta något för givet såklart.
som nu. lyckligare än någonsin. smooth sailing så att säga.

ikväll blir det middag och bowling med anna, patric o jenny. ska bli riktigt skojigt! längesen jag bowlade så vi får väl se hur det går med detta.. suck. ;)

ne, nu ska jag börja jobba på här. redan stött på surdegar... ja ja det är ju fredag iaf!!! woho.

ajöken möken

Inga kommentarer: