fredag 25 november 2011

håhåjaja. så är det helg snart! helt fantastiskt skönt!!
hade möte 11-12 och höll på att dö av hunger. åkte till panelen o käkade med arbetskamraterna eftersom chefen fyller år idag. riktigt roligt att göra något roligare än att sitta o vara förbannad över arbetsuppgifter. vi planerar även en after work. det ska bli sjuk trevligt :)

men som sagt. här och nu. inom 20 min tar jag helg och det skall bli alldeles förträffligt! då är det bara hem och duscha, fixa i ordning och sen ut o käka med anna, patric o jenny. sen mot strajk alley för att kicka ass i bowling!

mest av allt längtar jag nog ändå tills imorgon. då skall jag o anna ta oss till storstan över dagen för shopping och sen hem och fixa och dona inför F A R M E N . wöwöwöwö!!
förkrök med sköna människor, sen åka ut till bushen för middag och ÖS.
hoppas vi tar oss in till bodensia sen då det var nattklubb där imorgon. freakin' awesome!

aeh. nu ska jag tidrapportera sen dags för hemfärd!!

ajöken möken

Inga kommentarer: