torsdag 3 november 2011

idag är den kommen!!! känner mig som ett barn på julafton :D TORSDAG. som jag har väntat och längtat efter denna dag!! inte klokt.
ÅHHH jag blir grön snart. :D
hoppas bara att den här dagen går fort fort fort, sen måste jag hem, duscha, PACKA o sen mooot kallax :D wei wei wei.
kan ju tyckas lite orutinerat av mig att inte ha packat ännu... ptja kan jag väl hålla med om lite grann. fast å andra sidan reser jag så lätt att det jag har med mig är i princip bara sminkgrejer, hudkrämer, hårspray, schampoon osv. rena underkläder och lite tröjor, typ. reser otroligt lätt.
minns när vi hade varit i alanya hela familjen. vi hade två väskor totalt. när vi åkte från alanya tittade värden där man checkade in bageget på oss med stora ögon: "five people, two bags???!!" dom är väl antagligen van att folk shoppar som tokar där nere och har typ femton väskor med skräp. that's not how we roll. haha. snabbt o smidigt skall det vara!
när jag åkte ner till petter när han bodde i skara så reste jag bara med handbagage och då var jag borta en 4-dagars helg ;)
funkar finnemang. hade varit skönt att slippa checka in en liten fjösig väska, men har ju alltid massa vätskor där så då får det bli så helt enkelt. är rätt smidigt ändå.

så.... summa sumarum: det går snabbt att packa idag ;) vilket sidospår, jez.

ja ja ja. nä. nu vill jag bara att dagen ska FLYGA IVÄG.

ajöken möken

Inga kommentarer: