måndag 28 november 2011

fan vilken mysig helg! helt perfekt har den nog allt varit måste jag säga.
var ut o käkade i fredags. sen bowling på strajk alley. riktigt skojj även om jag måste ha slagit något sorts bottenrekord. fan vad kass jag är. haha. iofs var inte någon annan heller särskilt kickass så det var väl skönt på sitt sätt.
blev inte alls så långvariga där utan jag var nog i säng strax efter 23 skulle jag tro. riktigt skönt.
vaknade kring 9 och blåste till luleå med anna & hennes mamma. shoppade inte så mycket alls. hittade fasiken ingenting. underkläder o lite sånt där, men inga kläder att ha på kvällen... det var ytterst märkligt. ja ja. kanske lika bra det eftersom jag egentligen har garderoben full med kläder... klädproblemet löste sig så det var lugnt.
käkade på rönkan på väg hem och sen var det bara duscha och sminka sig. hets hets hets....
sen kom folket och vi surrade, garvade o drog sedan mot farmen. käkade julbord, surrade, jag grinade ... hade värsta grin-fyllan. även om det inte var några tråkigheter. jag var väl bara väldigt glad gissar jag? jag grinade när jag pratade med magnus, när jag pratade med anna... alltså det var stört, haha. sen drog vi iaf vidare till boddan där vi dansade o dansade o dansade...! riktigt skoj!
blev dock inte jättelänge där. knallade förbi rönkan (andra för dagen....) och sen hem o sova.
vaknade o var faktiskt sjukt bakis. men det gick över sen efter lite vatten.
fikade på opalen, sen dega på soffan och sen åka till fagge för att käka middag. jag o magnus somnade på soffan... hahaha. farsan var tvungen att skruva upp volymen på tv:n för vi snarkade så mycket. ooops.
sen hem o duscha o fixa. surrade lite med anna o sabina som hämtade grejer. sen mot ringvägen för söndagsmys. var dock sjukt trött. världens jävla mensvärk som icing on the cake. höll jävlart på att svimma. känner att det ligger lite o molar nu också så måste nog ta alvedon om jag skall orka med den här dagen överhuvudtaget.
...fan att det redan är måndag... blääh!! hade gärna varit ledig lite längre. behh.

nu ska jag börja gå igenom listan. dricka kaffe. försöka vakna till.

ajöken möken

Inga kommentarer: