måndag 21 november 2011

åh vad snabbt helgerna går. det är inte ens särskilt roligt!!
det har varit full rulle mer eller mindre hela helgen, med undantag för bakishäng i lördags.
i fredags var vi nämligen på bränna o hade lite after work. vi var ett sällskap på ca 8 pers som käkade o drack gott. riktigt trevligt. ingen av oss var dock särskilt taggad på fest... trodde vi iaf.
magnus o co drog hem till sig o jag, anna, patric, ellie, karin o göran stannade kvar o surrade. drack ett till glas vin. supertrevligt. när vi kände att det var bra så tog vi karin-taxi hemåt. var heeeelt färdig (dricka vin på en fredag=trött lino) så jag hade ställt in mig på soffmys resten av kvällen. kliver in genom dörren på ringis o där var det highlife. så det var bara att tagga till för fest! tog taxi in till far east, där det faktiskt var förvånansvärt mycket folk för att vara fredag!?
var dock hemma rätt tidigt. det gick lite på tomgång där på slutet tycker jag. så är det väl alltid på fredagar? det jangserar liksom. sen spelade dom skitmusik där sista timman. bleh.
så taxi hem o sen hopp i säng.
vaknade före faaan på lördag o hade huvudvärken from hell. dock löste det sig med två alvedon så det var skönt. surrade lite med anna tills min finis behagade kliva upp. plockade undan lite o så där. sen klev resten av gänget upp så då var det bakishäng med film o garv som gällde.

när vi kände oss klara med bakishänget så åkte vi ut till skogen för en natt i totalt mörker och vedeldad kamin. huuuuur mysigt som helst. dock är det ju lite jobbigt att jag är så jäkla mörkrädd. men det var riktigt mys. tända ljus o kamin, ligga nära nära för att inte frysa (och för att det var en 90's säng, haha), bara prata, dricka lite (med betoning på lite) vin, äta köttsoppa, mackor, chips, godis o riskakor. ett riktigt mys. kändes rätt avlägset att dra sig ut på krogen då kan jag säga ;) gick o la oss kring 2130....

igår blåste vi till antis o donade lite, sen tillbaka till stan för dusch o fix. utemiddag på ming (HUR JÄVLA GOTT SOM HELST), kaffe på fagge, tårta hos elin som igår fyllde 23 år!

var heeelt färdig igår. skönt att helgen inte blev helt bortkastad iaf. hade ju kunnat bli så.

känner mig dock jävligt sliten idag o förstår inte riktigt hur jag ska kunna fokusera. känner mig sladdrig. haha. men mysigt att snön har kommit iaf! jag är glad :D

aeh, nu ska jag försöka få en överblick över arbetssituationen.

ajöken möken

Inga kommentarer: