fredag 18 november 2011

howboy!!! äntligen fredag. fast veckan har å andra sidan gått sjukt snabbt som vanligt så jag känner snarare: "jahapp. fredag igen!"

fredagen började helt fantastiskt bra med att anna ringde o väckte mig enligt överenskommelse. låg o drönade ett tag tills terroristen tyckte att det var dags att kliva upp. mådde piss skit o senapsgas. tung i huvudet, ont i ögat (misstänker ögoninflammation), täppt i näsan o lite ont i halsen. million dollar babe med andra ord.
blev lite bättre efter att jag tryckt i mig allehanda medikament och lite frulle. så mysigt att ta en liten frukostdejt med min älskling på morgonen. synd bara att jag är så förbaskat morgontrött. fast i slutändan är det ändå värt att få lite tid på morgonen med varandra. som en dejt. hehe.

....sen fortsatte den i samma roliga anda då jag precis beställde ett Nintendo 3DS & Super Mario 3D Land i julklapp till mig själv :D så jävla awesome!!! längtar som en tok tills det kommer så jag kan nörda tills ögonen trillar ur skallen på mig ;)

nae. nu är det dags att börja slänga iväg lite beställningar.

ajöken möken

Inga kommentarer: