tisdag 22 november 2011

åh kära värld vad trött man kan vara... låg på soffan hela kvällen igår och såg dokumentärer. gick o handlade på konsum för att kunna göra middag tills mitt älsko kom hem. vi käkade o gick o la oss rätt direkt sen. (blev en exceptionellt sen middag)
somnade gjorde vi båda två på cirka tre sekunder. helt sjukt.
vaknade när M klev upp o käkade frukost, men somnade om återigen. tydligen hade han försökt få upp mig så vi kunde ta en dejt-frulle, men jag sov som en sten. haha. kul tjej.
sen kom han o la sig igen. så mys. vaknade i panik kvart över sju "hallååå hallååå klockan är kvart över sjuuuu!!" jag var ju bombis på att han började 730, men såklart var det ju kl 8. så där panikade jag som en fåne. haha. ja ja. vi tog oss upp o masade iväg. tröttminkar.
fattar inte hur jag kan vara så jäkla trött. fattar verkligen inte. detta jävla mörker förgööör mig.
ja ja.
funderar på att ta en liten fys idag, kanske piggnar till lite grann iaf om jag får röra på döfläsket.

ne. nu ska jag spänsta upp med matbacken till kylen och sen börja gräva i arbetslistan som bara växer och växer.

ajöken möken

Inga kommentarer: