onsdag 9 november 2011

åh jag har nog ändå en bra dag idag. känner mig glad. hoppas att känslan håller i sig! ska göra allt för att försöka få det att bli så.
ska alldeles strax ge mig ut på en kort promenad med anna innan vi plockar upp sussie & åker till oregano för lunch. så himmelskt. är superhungrig.
åt ju pizza till middag igår med anna o patric på ming, fan så mätt man blir men desto hungrigare sen dagen efter. märkligt det där.

måste förbi apoteket också o införskaffa lite medikament till min sötnos som är "dödssjuk" (som alltid annars när karlar åker på förkylning). köpte varma koppen igår (och kinapuffar såklart) men det räcker nog inte så långt.
ja ja. vilken tur att han har mig ;) haha. agerar sjuksköterska. kanske skall införskaffa en outfit också. då hade nog han blivit nöjd. hehe. nä då. ska inte dra det för långt. medikament får väl räcka.

aeh, nu ska jag försöka få undan lite jobb här. sen blir det som sagt promenad nere på pampas i SOLEN! JEPP solen skiner idag, fantastiskt!!! säkert därför jag är glad :D

ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Åh vad gott med kinapuffar!! :( Har bara daimkulor hemma.. Bah!