torsdag 10 november 2011

måste säga att det var en helt okej dag igår ändå. promenerade som sagt med anna nere på pampas, fan vad härligt det var. dock kan man inte tro att det är NOVEMBER just nu. det är helt sjukt!! kändes nästan som att det hade kunnat vara typ september eller nånting sånt med tanke på det "krispiga" vädret och solen som sken. jättehärligt!!
sen var det lunch på oregano som gällde, sussie hakade på också så blev en liten dejt med mina tjejor :) alltid skojsigt.
sen swooschade vi förbi apoteket så jag kunde införskaffa medikament till min älskling som är sjuk :( huvva. jag håller bara tummarna att jag inte åker dit på den sjukan han har. då har jag varit sjuk mer eller mindre sen slutet av augusti... so far so good får jag väl säga *peppar peppar*

nåja. eftermiddagen gick dock lite segt. blev rätt less då det var mycket som jäklades och så där. men ska väl inte gnälla. tiden gick framåt så det var väl bra.
sen hem, handla lite o polymasade bara omkring hemma. rätt underskattat om jag får säga så. att bara gå omkring hemma o inte göra något speciellt. surfa lite, plocka lite, sortera lite, gräva i gamla lådor med fotograferier, dagböcker, anteckningar o annat. mycket ger mig en enorm ångest eftersom jag mått så jävla dåligt fram tills dess att jag var 20 ungefär. (det är alltså de två senaste åren jag har börjat kalla mig själv lycklig på riktigt) mycket handlar om att jag inte trivts hemma, inte på skolan (hatade gymnasiet) och varit osäker på mig själv. det har varit ett jävla helvete. misstänker dock att jag inte är ensam om att må dåligt under tonårstiden... det är nog mer vanligt än ovanligt.
men det är ångestladdat, helt klart, att läsa om att man funderar på att ta livet av sig när man är 17 år gammal.... såklart var det väl ingenting som var aktuellt så egentligen, men att tanken finns där. ställde mer ledande frågor till mig själv många gånger "vad skulle hända om jag bara försvann?" ungefär. nä. huvva vad hemskt. så glad och stolt att jag lyckades ta mig ur det.
nå. det var väl kanske inte det jag skulle skriva om... hmm..
ja ja. hur som helst promenerade jag till min älskling när jag tyckte att jag polymasat färdigt. såg någon film o surrade lite. sen gick vi o la oss rätt tidigt. jag somnade på två sekunder. haha. trött tjej. låg bredvid ett element heeela natten. jag tycker det är mysigt men han tycker nog att det är rätt jobbigt. feber är ju inte så himlarns roligt.

aeh, idag blir det nog en hyffsat kort dag. ska tvätta idag. MASTODONT-lass. lär ta hela kvällen. fan vad skoj!!

aeh, nu ska jag checka arbetsläget lite.

ajöken möken

Inga kommentarer: