torsdag 27 oktober 2011

yes, nu är det inte länge kvar tills jag ska checka ut för idag.
var ju här kl 0630, så kan gå kring 15. tog en lite längre lunch så blir väl en stund extra. men så tänkte jag att "vafan, jag tar fys idag!" så gissa när jag slutar då? 14 ;-) så fantastiskt skönt.
tänkte ta en långpromenad. rensa skallen. rensa kroppen. få frisk luft. motion. lite dagsljus (även om det är grått o trist så är det ju alltid någonting!).
sen tänkte jag bädda rent i sängen, städa och fixa. man hinner så mycket när man inte jobbar så länge. kännss om att hela kvällen försvinner efter man har lagat middag. säg då att man är hemma kring 16, börjar med middag så sakteliga och den är väl kanske klar kring 17, sen äter man så är klockan efter 17, sen diska undan och fixa o dona så är klockan 18-19... sen var det bara i dusch, piss o gå o ligg. känns som det. gör så mycket att sluta lite tidigare någon dag. bara lyxa till det på en torsdag!

woah, längtar redan till nästa vecka. vill bara att den här helgen ska passera fort som fan. vilket den lär göra eftersom det blir fest både fredag och lördag. imorgon väntar älskade bränna! fan vad najs att vara där igen! love that place. visserligen kommer det inte vara samma sak som på sommaren men ändå.
sen på lördag blir det fest hos sabina och sen utgång på lotus i vanlig ordning. längesen jag var där. sist gick det ju åt helvete ;) haha. ska ändå bli kul. få dansa av mig lite!!!!

sen är det jobb ett par dagar och sen bär det av mot sthlm!! WOHOHO!!! längtar som fan!! konstigt det där. ni minns ju hur nöjd jag var över att vara hemma för bara ett tag sen? ;) haha. äh. det är skönt att komma iväg! mitt i höstmörkret är det underbart att unna sig en resa. bara umgås med lillebror och må gott. träffa mostrarna, kusiner... mmm!!!

aeh. nu tar vi en dag i taget. det är ju en vecka tills vi drar. så det är ju ett tag kvar. ;)

nu ska jag försöka få dom här sista 50 minuterna att gå.

ajöken möken!

Inga kommentarer: